Even voorstellen ...

jorisvh

Post veel
Hallo Houtfanaten,

Ik volg jullie forum al lang en ‘t was dus hoog tijd dat ik lid te werd om in de toekomst ook zelf vragen en bijdragen te kunnen posten. Een eerste goed voornemen voor 2021 dat ik kan afvinken ;) .
Maar eerst mezelf even voorstellen:
Ik werk al sinds m’n tienerjaren in m’n vrije tijd met hout maar helaas was er die véél te weinig de laatste jaren ...
Vorig jaar nam ik het drastische besluit om een ‘schooljaar’ lang loopbaanonderbreking te nemen om een intensieve opleiding meubelmaker te volgen (de lockdown n.a.v. COVID-19 heeft voor vertraging gezorgd maar recent is de opleiding dan toch afgewerkt geraakt).
Het was zo fantastisch om veel bij te leren en creatief bezig te zijn met zelf meubels ontwerpen en maken dat ik besloot om m’n kantoorjob op te geven om me als zelfstandig meubelmaker te gaan vestigen.
Momenteel ben ik volop bezig machines aan te kopen om m’n atelier in te richten.
Ik kijk er naar uit om echt te starten met ontwerpen, maken ... en hopelijk verkopen ...

Groeten uit Oostduinkerke (aan de Belgische kust),

Joris
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.