Even voorstellen

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
Hoi,

wilde me even voorstellen, ik ben Koen uit Nieuwkoop en timmer/klus al heel wat jaren.
Lees al een poosje mee om de fijne kneepjes van het meubelmaken te leren en reviews van zaagtafels etc te bekijken.
Eerst maar eens een mooie zaagtafel kopen en een werkbank maken waar hij in kan staan.

groeten
 

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
Moet een DW7492 of Festool CS70 worden, alleen de eerste is uitverkocht en een CS70 staan weinig te koop helaas, als iemand er nog 1 weet...
 

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.198
560
Hoi Koen, welkom en de beste wensen voor 2021.
Niet iedereen leest de voorsteldraadjes, daardoor bereikt jouw "zoekopdracht" voor een zaagtafel slechts een deel van de forumleden. Je vergroot je kansen door een hierop toegespitst bericht op het Marktplein te plaatsen.
Succes met zoeken en veel plezier hier,
Kor
 

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
Hoi Kor, ook de beste wensen.
Snap ik, ik heb het hier geopperd en zoek rustig verder naar genoemde zagen, ik heb er geen haast mee,

groeten,
Koen
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
goed voornemen om op 1 jan deel te nemen aan de community! Van een deelnemer uit Nieuwkoop verwacht ik wel een houten kano of iets dergelijks als eerste projectje! (ik ben zelf fanatiek kanovaarder en ik kom regelmatig op de nieuwkoopse plassen).
 

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
goed voornemen om op 1 jan deel te nemen aan de community! Van een deelnemer uit Nieuwkoop verwacht ik wel een houten kano of iets dergelijks als eerste projectje! (ik ben zelf fanatiek kanovaarder en ik kom regelmatig op de nieuwkoopse plassen).
Heb al zoveel projecten gedaan, meestal het wat grovere werk, kano waag ik me niet aan.
Ik heb inmiddels bij onze zuiderburen een 3 jaar oude cs70e op de kop weten te tikken, nu ga ik me buigen over een werkbank die ik op kan klappen tegen de muur en die ook nog verrijdbaar is in de schuur, er moet ook nog een aanhanger en auto naar binnen kunnen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
Heb al zoveel projecten gedaan, meestal het wat grovere werk, kano waag ik me niet aan.
Ik heb inmiddels bij onze zuiderburen een 3 jaar oude cs70e op de kop weten te tikken, nu ga ik me buigen over een werkbank die ik op kan klappen tegen de muur en die ook nog verrijdbaar is in de schuur, er moet ook nog een aanhanger en auto naar binnen kunnen.
Hier een kloon van de festool mft. Is stabieler dan de festool. Wielen eronder en je bent klaar. Als je zorgt dat ie dezelfde hoogte heeft als de cs kan je ze misschien koppelen.
 

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
Festool mft heb ik nog staan, die zat bij een Kapex set, ik ga even kijken of ik die kan koppelen en of de fence van de cs70 op die mft past
 

Henk de Rijk

Actieve deelnemer
31 mei 2019
168
128
Nieuwkoop
Dag Koen ik lees het nu op dit forum ik woon ook in Nieuwkoop en ik ben houtdraaier, is wel leuk een andere nieuwkomer op het forum, dus welkom
 

KWN

Nieuw lid
7 dec 2020
17
2
Dag Koen ik lees het nu op dit forum ik woon ook in Nieuwkoop en ik ben houtdraaier, is wel leuk een andere nieuwkomer op het forum, dus welkom
Hoi Henk, dank je.
Dit is de werkbank geworden:
 

Bijlagen

  • 668AF5B5-C3FF-4641-886D-B42B9E2EF959.jpeg
    668AF5B5-C3FF-4641-886D-B42B9E2EF959.jpeg
    524,3 KB · Weergaven: 11
  • F2FBB0C0-DDD8-4FB3-8D78-C3880494DCF1.jpeg
    F2FBB0C0-DDD8-4FB3-8D78-C3880494DCF1.jpeg
    638,1 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ZotVanHout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.