Even voorstellen..

Picassolientje

Nieuw lid
25 okt 2020
3
0
Lieshout
www.facebook.com
Hoi allemaal,
Ben jongedame 32 jaar oud heel creatief (zeggen ze ;)) Doe veel verschillende dingen. Ik teken en schilder, werk met klei en papier en laatste tijd veel met hout. Heb hier veel plezier in en heb het geluk dat mijn vader werkplaats in de schuur heeft met behoorlijk wat apparatuur en gereedschap. Mijn vader vind het geweldig dat ik laatste tijd zoveel met hout bezig ben en dus heeft hij aantal apparaten voor me aangeschaft. Super leuk natuurlijk maar nu nog uitvinden hoe ik deze op juiste manier gebruik. Zodoende kom ik hier terecht 😁
Dus bereidt je voor op veel beginners vragen 🤣
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.591
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dag Picassolientje, welkom. Laat maar komen die vragen :D . En zoals Meron al aangeeft: we zijn niet nieuwsgierig hoor........maar zien inderdaad graag foto’s van je creatieve uitspattingen;).
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.591
540
Steenbergen, Noord Brabant
Vragen m.b.t. bovenfrees: onder "elektrisch gereedschap", vragen over de draaibank: onder "Houtdraaiers gereedschap & werkwijze". En ja, beter om daar aparte topics voor te maken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.