Even voorstellen :)

Dwightjelee

Nieuw lid
2 sep 2020
9
1
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum en sinds ik dit forum ontdekt heb, loop ik al dagen informatie in mij op te nemen :)
Zelf ben ik sinds kort in mijn vrije tijd begonnen met simpele houtsnijwerkjes en zo nu en dan een lepeltje. Mijn vader was vroeger timmerman in het Tropenmuseum te Amsterdam en waarschijnlijk is daar mijn voorliefde voor hout en werken met je handen vandaan gekomen. Momenteel ben ik bezig met het inrichten van onze nieuwe schuur om daar een werkplaatsje van te maken en het gereedschap van mijn vader een mooie plek te geven. Zodra dit af is wil ik eens kijken of het mij gaat lukken om een meubel voor onze keuken te maken :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Superkees

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Ook welkom op het forum
Valt zeker veel te lezen hier , ik kom ook nog regelmatig nieuwe dingen tegen hier ,
Kan aan mij zijn maar kijk zeker 5a6 keer per dag op het forum hier , nog geen klachten van de vrouw ( vakantie)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dwightjelee

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom! Och, ik probeer ook van alles en zal dat wel blijven doen tot ik niets meer kan proberen:p. En weet je? Soms is het resultaat van dat proberen nog best aardig ook. Dat stimuleert enorm:geek:.....veel plezier met de hobby!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dwightjelee

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.