Even voorstellen

dafoolio

Actieve deelnemer
7 jun 2020
42
13
Randje achterhoek
Na al een tijdje te hebben gelezen, is het misschien wel aardig om mezelf ook even voor te stellen. Begin 40, woonachtig aan de rand van de achterhoek. Van huis uit ICT-er, maar handig genoeg om (bijna) elke klus thuis zelf aan te pakken. Veel uitproberen en zelf uitvogelen, en in de meeste gevallen gewoon doen, en kijken hoe ver je komt.
Om dit net iets meer onderbouwing te geven, ben ik wat geen zoeken en lezen op internet over het juist gebruiken van de gereedschappen die ik heb (cirkelzaag, decoupeerzaag, bovenfrees, kolomboor, etc.). Dit interesseerde me eigenlijk wel, en zodoende kwam ik vervolgens uit op allerhande Youtube-kanalen van klussers die hun werkplaatsen allemaal erg mooi inrichten met handige tools en gereedschappen. En omdat ik altijd honger heb om meer te leren heb ik besloten om mijn klushoekje in de garage (3m * 3.5m) te gaan omtoveren tot een wat mooiere mancave. Dit voornamelijk om voor mezelf uit te vinden of ik het werken met hout leuk vind. Mijn plan is om geleidelijk de metalen stellingkasten te vervangen door zelfgemaakte 'constructies', en daarna de werkbank (oude laboratoriumtafel) te vervangen door een zelfgemaakt exemplaar met van die fraaie 20mm gaten er in. En tegen de tijd dat ik daarmee klaar ben, zie ik wel weer wat ik daarna ga/wil maken.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Welkom, erg leuk dat je jezelf even voorstelt.
Ik moet zelf de herinrichting van mijn garage/washok ook gebruiken om een en ander op werkbankgebied te veranderen.
Veel plezier hier!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.