Even voorstellen

jjust

Nieuw lid
9 mrt 2015
11
0
Noord-Holland
Ik ben Just. In het dagelijks leven werkzaam in de financiële sector en zit dus hele dagen op kantoor. Thuis probeer ik daarom wat minder tijd door te brengen achter een scherm en wat meer met mijn handen te doen en te sporten.

Een groot deel van het huis is inmiddels verbouwd en nu is het tijd voor de garage. De komende tijd ga ik een aantal hoge kasten maken en daarna staat een nieuwe werkbank op de planning. Ik lees al enige tijd mee om tips en inspiratie op te doen. Ik ga proberen ook mijn projecten te delen op het forum.
 

jjust

Nieuw lid
9 mrt 2015
11
0
Noord-Holland
Dank. Ik heb nu al wel een werkbank maar die is niet zo praktisch. Maar die kan ik -samen met wat schragen die ik gemaakt heb- wel gebruiken om de kasten te maken. Met de kasten wordt de indeling van mijn garage anders. Ik moet dan even kijken hoe ik met de ruimte uitkom. Dan kan ik de definitieve maten van de werkbank bepalen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.