Even voorstellen

Ger

Actieve deelnemer
7 aug 2008
28
0
Ik wilde mezelf even voorstellen,mijn naam is Ger.
Ben al een paar keer wezen kijken op jullie site ik heb sins kort ook een kleine draaibank aangeschaft.
Maar helaas vanwege mijn ziekte kan ik nog steeds niet beginnen ik zit met een hernia en kan pas de komende week naar het ziekenhuis.Ik heb vroeger ben nu al 48 jaar een timmer opleiding gevolgt en ook met succes afgerond maar het gaat niet in het leven altijd zo als je denkt en nu ben ik dus al heel wat jaren chauffeur en doe thuis alleen nog wat met hout.Ik wil dus graag gaan hout draaien heb al zes nederlandse boeken uitgelezen over houtdraaien en nu jeuken mijn handen om ook vanstart te gaan en zeker als ik zie wat jullie allemaal laten zien wat jullie maken .
Nou dit was het voor nu dan met vriendelijke groet Ger
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Ger, hardstikke welkom. Maak je droom waar en schroom niet om daar hulp bij te vragen, dit is een van de plekken waar dat kan.
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Ger, welkom, hoop dat je snel van je hernia vanaf bent, en dat je kunt beginnen met houtdraaien. In ieder geval vind ik het leuk om weer iemand te zien die het leuk vind om om met deze mooie hobby te gaan beginnen.
Ikzelf draai al hout vanaf dat ik in de vut ben gagaan in 2001, zo ik doe het al wat jaartjes.
Heb je vragen, kom er dan maar mee op de proppen.
Voor nou eerst maar beterschap!!

Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.