Even voorstellen: Reinoud

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Beste,

Ik heb hier wel al gepost, maar ik heb mijzelf eigenlijk nog niet voorgesteld. Bij deze...

Ik ben Reinoud en woon (toepasselijk) in Dendermonde. Ik heb behoorlijk wat klus ervaring en ben op die manier vaak met hout bezig. Helaas heb ik nooit een hout opleiding gevolgd en alles geleerd uit eigen ondervinding wat niet altijd even handig is. Daarom ga ik hier op zoek naar tips en vooral inspiratie.
Ik heb al veel uiteenlopende dingen gedaan, vooral in en om het huis, meestal samen met mijn broer. Valse wanden plaatsen, laminaat leggen, dergelijke zaken. Ik heb ook eens voor mijn dochter een speel-winkeltje gemaakt in mdf, wat eigenlijk mijn eerste hobby project was en vrij goed gelukt was. Ik heb nog een heleboel ideeën voor zaken die ik wil maken, waarvan een groot deel nooit de tekentafel zal verlaten :).
Op dit moment probeer ik toebehoren te maken voor gitaristen, ik heb een boel ideeën maar worstel met de juiste technieken en een gebrek aan gereedschap. Hier probeer ik steeds een creatief antwoord op te vinden. Ik wil eerst wat meer techniek in de vingers krijgen voor ik in nieuw materiaal investeer, je bent tenslotte niets met goede machines als je niet weet hoe ze te gebruiken :)
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Welkom. En nu dat het toch de pijnlijke tour opgaat, ik hoop dat er geen schaakbordproject is :)
 

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Dankjewel voor de reacties. Het leuke is dat ik eigenlijk een inwijkeling ben in Dendermonde, maar iedereen ontvangt me met open armen zodra ze m'n naam horen :)
Alvast bedankt ook voor dit fijne forum.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.