Even voorstellen: Decoratief Hout uit Zoetermeer ⭐

Hallo allemaal,

Ik kwam toevallig een onderwerp tegen waarin onze winkel werd genoemd, dus ik dacht: laat ik me even voorstellen.

Mijn naam is Maciej en samen met mijn familie run ik Decoratief Hout in Zoetermeer. We zijn een klein familiebedrijf dat zich vooral richt op uniek olijfhout, maar we hebben ook walnoot, eiken, populier en veel andere bijzondere houtsoorten. In ons magazijn liggen honderden unieke stukken hout, waarvan een groot deel niet eens op onze website staat.

Ik ben hier niet om reclame te maken, maar omdat ik graag deel wil uitmaken van deze community. Ik hoop mijn kennis te kunnen delen, van jullie te leren en natuurlijk help ik graag als iemand vragen heeft over hout of een project.

Onze website is: www.decoratiefhout.nl

Op de website staat slechts een deel van onze voorraad. In ons magazijn hebben we nog honderden unieke stukken hout die nog niet online staan.

Mocht je ooit in de buurt van Zoetermeer zijn, dan ben je van harte welkom. De koffie staat altijd klaar! ☕😊

Groeten,
Maciej – Decoratief Hout

Bijlagen

• IMG_6729.jpeg
    IMG_6729.jpeg
    134 KB · Weergaven: 8
  • IMG_6922.jpeg
    IMG_6922.jpeg
    161,1 KB · Weergaven: 8
  • IMG_7722.jpeg
    IMG_7722.jpeg
    167,8 KB · Weergaven: 7
  • IMG_8818.jpeg
    IMG_8818.jpeg
    168,2 KB · Weergaven: 7
  • IMG_2989.jpeg
    IMG_2989.jpeg
    128,1 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Houtsoort
Pfffff..

Niet naar jou @Decoratief Hout , welkom op dit forum! Ik hoop op een positieve bijdrage op discussies.. mooie stukken hout iig en lekker dichtbij

Bedankt voor het warme welkom! 😊 Dat waardeer ik echt. Ik zal mijn best doen om een positieve bijdrage te leveren aan het forum. Misschien kan ik af en toe iets laten zien van bijzondere stukken hout of mijn ervaring delen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.