Essential Craftsman

workingwithwood

Post veel
22 okt 2008
954
210
Stiens
De laatste tijd is daar niet veel origineels te zien. Ik heb het idee dat na dat vrij grote project van een 'Craftsman Style' mansion op spec-basis (dus bouwen zonder koper), de sleet er een beetje inzit. Dat was trouwens wel een leuke serie.

Ik kijk waarschijnlijk veel te veel YT, ben geabonneerd op meer dan 1200 kanalen, maar loop er nu tegenaan dat veel herhaling is van iets wat ik al vaker gezien heb. Luxe probleem, ik weet het.
Omdat het voor mij vrij nieuw is, is het voor mij nog niet sleets. Als ik de tijd vind zal ik de serie ('Craftsman Style' mansion op spec-basis) opzoeken.

Ja YT is verslavend, Ik mag dan ook nog graag kijken naar Fysica/Natuurkunde. Eindeloos veel filmpjes, soms van de meest aansprekende geleerden. Sommige zijn in staat je de illusie te geven dat je het snapt. Bijzonder is dat.

• Haha
Waarderingen: Petrolhead

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.