Kan de video niet "embedden" op de één of andere manier. T'geeft ook niet, hoef ik de omschrijving ook niet te vertalen
Alle kritiek, aanbevelingen etc. welkom!
Vriendelijke Groet,
Maurice
Laatst bewerkt:
Misschien beter wel vertaalt voor mijikke ni snappen ni, bibolo, houtsoort misscchien? Welke dan?
Mooi filmpje iig. Thanks.
Ahh, had ik niet begrepen. Bibolo is Afrikaans hout ook wel bekend onder de namen; Afrikaans walnoten, Alona Hout, Anamenila, Benin walnoten, Bombulu, Nigeriaans walnoten,en zo nog een waslijst aan namen. Het hout is zachter dan bv Amerikaans walnoot. Groeit in West Afrika.
That's the answer
Hoi Maurice,
Prachtig meubel! mooi ontwerp en mooi gemaakt. (Alhoewel ik in het filmpje een paar keer de draad kwijt was..."wat is ie nou weer aan het maken?")
Je naam op dit forum past absoluut niet bij dit mooie werk...![]()
Mooi filmpje, ook een mooie werkplaats. Resultaat mag er zeker zijn, mooi vormgegeven en afgewerkt! Ik vroeg me alleen iets af nu ik het in de praktijk zie gebeuren. Op een gegeven moment draai je de zaaggeleider een 90gr. om, die leg je dus plat zodat de kleinere rand als geleider wordt gebruikt. Waarom doe je dit ? Ik heb die mogelijkheid ook op mijn zaag maar gebruik dit alleen bij dunne stukken hout.
Gaaf,
Mooi dat je ook de tijd hebt genomen om te filmen. Meestal ben ik klaar en denk dan shit... ik had foto's moeten nemen.
Ik ben helemaaaaaaaaal niet jaloers op die werkplaats van jouw.
Groet Edwin