ervaringen PARKSIDE® Oppervlakte- en dikteschaafmachine

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb er al mensen over zien schrijven. Het lijkt een Scheppach machine te zijn, rebranded naar Parkside.
Wat we daarvan weten is dat het 'bang for buck' is - functioneel, maar goedkoop. Daar staat tegenover dat het metaal dun is, de afwerking matig en de nauwkeurigheid ook. Als je daar mee, of omheen kunt werken (of de machine zelf kunt aanpassen/verbeteren) en je hebt alleen een hele kleine machine nodig, kan het zeker een optie zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mikeboom

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.498
961
Riemst
Als het dezelfde kwaliteit is als de Sheppach zaagtafels: niet kopen. Verloren geld.
Een vriend van me heeft onlangs een Sheppach zaagtafel gekocht.Ik heb maar niets gezegd en er niet te lang naar gekeken. Als je kwaad naar die machine kijkt verbuigt er al iets. Je kan beter op zoek gaan naar een oude Sheppach in goede staat. Daar ga je veel meer aan hebben.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.701
2.570
Gaanderen
Deze machine word onder verschillende namen verkocht. Ik vind de geleider slecht gemaakt. Moet je denk ik vervangen door wat anders. Verder werkte mijn kloon prima (staat echter al jaren in opslag)
 

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
725
288
RegioRotterdam

mink

Actieve deelnemer
6 jul 2021
396
173
Groene Hart
Op de website van de link uit post #4 staan genoeg beoordelingen om me eerst achter de oren te krabben voordat ik dit zou kopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.