ervaringen met de bosch gho 31-82 schaafmachine

oudwater75

Nieuw lid
24 nov 2020
10
2
goedemorgen,

ik ben op zoek naar een goede 2e hands schaafmachine. nu kom ik de bosch gho 31-82 tegen die er wel goed uitziet. messen kun je makkelijk bestellen dus daar kijk ik verder niet aandachtig naar.
alleen als ik deze schaaf opzoek op google kom ik maar erg weinig info tegen over deze machine.
zoals wanneer deze gefabriceerd zijn en eventuele reviews.

en het systeem adv82 kan er ook bij om er een soort van vandikte bankje van te maken.

zelfs op de bosch professional site staat niks meer, niet eens in de archive van de site.

ik ben benieuwd naar jullie reacties.

bedankt

mvg
mario

MartijnEHV

Actieve deelnemer
22 jan 2018
353
183
Eindhoven
Ik ken dit model niet maar heb zelf een tweedehands Makita 1100 gekocht. Daardoor valt het me op dat deze enorm veel aangeboden worden, elk klusbedrijf dat oud gereedschap verkoopt (of failliet is gegaan) had dit model. Volgens mij zegt dat wel iets over de kwaliteit 😃 Ik ben er zelf ook tevreden mee. Of er hulpmiddelen bestaan om hem als bank te gebruiken weet ik niet.

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
197
251
Heb zelf een Bosch GHU 36-82 uit 1998, dus inmiddels 22 jaar oud. Destijds zelf nieuw gekocht en goede kwaliteit. De laatste jaren gebruik ik hem weinig meer maar de eerste jaren veel gebruikt. Recent een keer nagekeken vanwege een storing in het printplaatje met de elektronische snelheidsregeling. Werkt nu weer prima.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.