Ervaringen gezocht met de gereedsschapstrolley Qbrick-systeem van de Lidle

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Waar denk jij dat de profi's mee weglopen?
Ik ben specifiek opzoek naar trolleys met ladesystemen. Ja,.....en liefst niet te duur...
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
970
397
hilversum
Ik heb de Dewalt/Stanley variant gehad.(kan dus niets over de kwaliteit van deze zeggen)
Kwaliteit was goed, alleen ik liep tegen redelijk wat beperkingen aan.
De indeling van de lade's waren niet echt ideaal en ook niet echt aanpasbaar.
De versie met assorti bakjes was beperkt in ruimte en de laatjes hadden losse plastic scheiding wandjes die je kon plaatsen maar echt lekker werken deed het niet voor mij.

Maar ik ben ook verpest met een bus met inrichting.
Tegenwoordig ligt alles in een la en gooi ik in een tas wat ik nodig heb.
 

Henkies

Actieve deelnemer
10 sep 2021
65
46
Noordwijk
Het lijkt in ieder geval een betaalbaarder alternatief voor de stanley tstak lades. Let wel: het blijft een compromis met de focus op afmetingen. Zo heb ik bijvoorbeeld een la met tangen waar de boel gewoon in gegooid wordt. Zou ik dit netjes willen uitleggen in plukschuim dan zou ik daar zeker 4 lades voor nodig hebben en dan wordt de stapel al gauw erg hoog, zwaar en duur.

Heb je een vaste werkplaats: dan zou ik zeker investeren in een stalen kast van formaat en 'rapen' voor klusjes buiten de deur.
Heb je vaak grotere klussen buiten de deur of moet je de boel zoals ik opslaan op zolder, dan is zo'n modulair systeem een handig compromis en zijn de laden aanzienlijk handiger dan grote koffers waarin alles door elkaar ligt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor en Wim Kluck

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.