Gisteren een hoop met aluminium bezig geweest. Ondanks dat het fijnstoffilter aanstaat en de stofafzuiging echt wel goed werkt, merk ik vandaag dat ik wat last heb van mn ogen. Mn halfgelaatmasker is een onding, dus draag het dan ook niet graag. En ik heb geen fatsoenlijke bril.
Maar, dit kan niet zo, dus even op zoek gegaan naar een verbetering, zonder dat dat de wereld kost.
Heeft iemand ervaring met dit type combimaskers? Ik draag een bril, dus dat is belangrijk om mee te nemen.
www.pch-shop.nl

Maar, dit kan niet zo, dus even op zoek gegaan naar een verbetering, zonder dat dat de wereld kost.
Heeft iemand ervaring met dit type combimaskers? Ik draag een bril, dus dat is belangrijk om mee te nemen.

GVS Elipse Integra SPR407 halfgelaatsmasker met P3 filter en veiligheidsbril maat S/M
GVS Elipse Integra SPR406 halfgelaatsmasker met P3 filter en veiligheidsbril maat S/M halfgelaatsmasker met compact, lichtgewicht en flexibel ontwerp, past perfect bij het gezicht en biedt een zeer groot gezichtsveld. De ruit is gemaakt...

Laatst bewerkt: