Erik

ErikvP

Nieuw lid
5 feb 2017
2
0
Hallo allemaal,

Ook ik ben al een tijd lid van het forum maar pas de laatste weken regelmatig wat threads aan het lezen. Het is dus wel tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik ben 35 jaar en woon in het midden van het land. Een paar jaar geleden heb ik 3 cursussen Ambachtelijk Meubelmaken gevolgd bij De Schrijn in Langbroek. Dit was als hobby naast een drukke baan. Mijn houtbewerkingsliefde is daar toen echt begonnen. Sindsdien wordt alles wat gekocht moet worden, eerst beoordeeld of ik het niet beter/mooier/leuker zelf kan maken. Meestal is dat zo, maar met 2 kleine kinderen is de tijd er niet altijd. :).
Het meest recente project is voor de kinderen. Ik heb een speelhuisje met glijbaan en schommel gemaakt. Zie de foto.

Er achter is mijn schuur te zien. Meer dan genoeg ruimte als fijne hobbywerkplaats. Op dit moment orienteer ik mij op een zaagtafel. Mijn oog is nu gevallen op een Elektra Beckum PK250. Iemand ervaring mee? Ik lees er tot nu toe goede berichten over op het forum.

Groet,
Erik
 

Bijlagen

  • DSC_0311 1.JPG
    DSC_0311 1.JPG
    583,7 KB · Weergaven: 25

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dan kunnen we je nu dus welkom heten op het forum, Erik;). Vet speelhuis, daar waren de kinders vast wel blij mee? Zien we je straks met de familie meedoen aan de boomhut battle:p??
 

ErikvP

Nieuw lid
5 feb 2017
2
0
Dan kunnen we je nu dus welkom heten op het forum, Erik;). Vet speelhuis, daar waren de kinders vast wel blij mee? Zien we je straks met de familie meedoen aan de boomhut battle:p??
Ja die zijn er erg blij mee. Dank je wel.
De boomhutbattle klinkt gaaf. count me in..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.