Enkele binnendeuren

alexandervanbaelen

Actieve deelnemer
31 jul 2019
83
23
Hoeilaart
Is inderdaad Es, en de stijlen komen uit dezelfde balk, heb deze gewoon gedraaid.

Denk dat ik nog een beetje ga schuren, maar heb er eigenlijk geen hoop op. De deur komt gedeeltelijk in de muur dus een deel is al verborgen. Ik denk dat ik een handgreep ga infrezen, die zal ik dan maar in het lelijke deel plaatsen in de hoop om het zo nog verder te verbergen.

Mvg,
Alexander
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.192
1.972
Klein-Brabant, Vlaanderen
Denk dat ik nog een beetje ga schuren, maar heb er eigenlijk geen hoop op.
je kan het met een wijnvlek vergelijken
als het ook aan de zijkant te zien is, dan is schuren bij voorbaat verloren tijd
wanneer ik enkel kleine lengtes nodig heb, dan heb ik de luxe dat ik de vlekken er tussenuit kan zagen
de maker let er op, én blijft er in het begin naar kijken, omdat hij precies weet wat daar anders is
na een tijd valt het ook de maker niet meer op
 
  • Leuk
Waarderingen: alexandervanbaelen

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.731
2.591
Gaanderen
Ik denk dat er maar een manier is om dit weg te krijgen. Schilderen met dekkende verf.
Dat zal gezien je vraag wel niet de bedoeling zijn :sneaky::giggle:
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.121
243
Goeree-Overflakkee
Misschien is ontweringswater een optie. Zou het echter eerst proberen bij een reststuk hout, om te voorkomen dat het (andere) verkleuring veroorzaakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.