En toen had ik geen draaibank meer.....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@gestressed : Nee, niet echt maar ik kijk er eeeeeeennnoooooorrrrmmmmm naar uit

Net telefoon gehad van de vervoerder, morgen wordt de pallet netjes bezorgd....Met een beetje geluk nog voor de middag......Ach, al hij er morgen maar is...tijdstip is ondergeschikt!!!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Weet uit zeer betrouwbare bron dat er om 10:23 een vrachtwagen voor de deur stond dus Rick is niet aan kwijlen maar aan het zwoegen om dat juweeltje op zijn plek te krijgen .
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Nou...de poten heb ik gemonteerd....De rest is te zwaar om naar boven te sleuren....Deze middag komen de hulptroepen!! Iets van 165 cm lang , ruim 115 kilo en niet te veel spek....
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Artharg : De hulptroepen!! Er kwam nog een ander hulpje mee.....210 cm lang, ruim 140 kilo.....Yep...die 2 heb je nodig wanneer er getild moet worden
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Wij willen foto's !
Wij willen foto's ! Wij willen foto's ! Wij willen foto's ! Wij willen foto's ! Wij willen foto's !
en een uitvoerig verslag
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.285
223
't hoofd van Overijssel
Wij willen foto's !
Wij willen foto's ! Wij willen foto's ! Wij willen foto's ! Wij willen foto's ! Wij willen foto's !
en een uitvoerig verslag

Foto's ???? Video verslag met alle mogelijkheden en onmogelijkheden. Resultaten zien...................... We zijn nu één dag verder e er staat nog niets op internet. Ons eerste een maand gek maken met allerlei draaibanken en dan beslissen en noppes nada niets. :(
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Fotos heb ik gemaakt maar ik heb ruzie met mijn laptop...... Wordt vervolgd... Maaaruhhh....Het is echt een donders mooie draaibank !!
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.949
89
West-Friesland
Beste Rick,
je kan toch niet op je gemakkie koffie zitten teleuten daar in die houthal terwijl wij hier zenuwachtig nagels zitten te bijten en maar wachten op hét verhaal (met foto's en/of video).:confused:
Ruzie of niet met die @#$%&* laptop hup vooruit met de geit (eh.. bank):D

@rendew, van het kissie hoor ik ook niets meer?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.