Elektra Beckum PK250 afstellen.

Jimbo84

Nieuw lid
30 aug 2020
13
7
Roosendaal
Hallo forumleden,

Sinds kort eigenaar geworden van een EB PK250 met roltafel en verbreding. Na alles schoon te hebben gemaakt en onderdelen uit elkaar te hebben gehaald. Loop ik tegen een klein probleempje met de roltafel. Ik snap niet hoe de rail van de roltafel vast gezet moet worden aan de zaagtafel, want deze ligt er nu lost op maar als ik de roltafel helemaal naar achter trek kantelt de rail.

Zou iemand die dezelfde machine heeft kunnen laten zien hoe de rail vast zit en kunnen uit leggen hoe de instelblokjes werken. Ik heb de roltafel wel waterpas kunnen krijgen met de zaagtafel maar twijfel of ik het goed heb gedaan.

alvast bedankt.

Jimbo84

Nieuw lid
30 aug 2020
13
7
Roosendaal
Kwam op yt dit filmpje tegen:
Beschrijft hoe de zaag kan worden afgesteld, en het toont ook duidelijk hoe alles bevestigd is.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Deze heb ik inderdaad ook gevonden maar hij laat jammer genoeg niet zien hoe de roltafelgeleider aan de zaagtafel vast zit. Maar voor de rest wel een goed filmpje.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.