Electra beckum VS INCA vlakbank 343.132

5 okt 2019
9
0
Wellicht kunnen jullie helpen met de keuze waar ik voor sta....

Ben in het bezit van een Electra beckum HC 260. Verkeerd in goede staat. Beitels moeten geslepen worden, maar verder inclusief langsgeleider, stofafzuiger, onderstel enz. Nu ben ik van een een grote schuur (andere eigenaar) verhuisd naar werkplaats van 25M2.
Gezien de ruimte denk ik na over een kleinere vlakbank. Ik gebruik voornamelijk de vlakbank. Nu kan ik een ruil maken met een INCA vlakbank 343.123 (gereviseerd).
Naast de grote van de vlakbank ben ik ook benieuwd of het geluidsniveau minder is. ...

Kunnen jullie advies geven? Wat zouden jullie doen? Wat is zo'n Electra Beckum HC 260 zoal waard?
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.059
2.585
Een kleine vlakbank koop je voor 50 euro op marktplaats. Ik zou lekker die EB 260 houden.
 

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Wellicht kunnen jullie helpen met de keuze waar ik voor sta....

Ben in het bezit van een Electra beckum HC 260. Verkeerd in goede staat. Beitels moeten geslepen worden, maar verder inclusief langsgeleider, stofafzuiger, onderstel enz. Nu ben ik van een een grote schuur (andere eigenaar) verhuisd naar werkplaats van 25M2.
Gezien de ruimte denk ik na over een kleinere vlakbank. Ik gebruik voornamelijk de vlakbank. Nu kan ik een ruil maken met een INCA vlakbank 343.123 (gereviseerd).
Naast de grote van de vlakbank ben ik ook benieuwd of het geluidsniveau minder is. ...

Kunnen jullie advies geven? Wat zouden jullie doen? Wat is zo'n Electra Beckum HC 260 zoal waard?
Een goede EB260 is altijd min.400 euro waard een Inca vlakbank 343.123 de helft.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.