Eindwerkstuk Bobbelkast

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Knap gemaakt. Jammer dat het geen eigen ontwerp is. Wat zijn de afmetingen van het kastje?
 

l3nna3rt

Actieve deelnemer
16 dec 2010
156
0
Ik heb weinig foto's van het bouwproces, maar als er vragen zijn over het maak proces, kan ik die wel beantwoorden.

De afmetingen zijn 1600*900*50.

Ik zal ook kijken of ik binnenkort tijd vrij heb om een verslagje te schrijven van mijn vliegende meubelmakers avontuur.

Groeten,

Lennaert
 

Mac

Actieve deelnemer
Hallo l3nna3rt,

Gefeliciteerd met je behaalde relutaten, daar mag je echt trots op zijn!!

Ik vind de kast echt masculin, overal waar je kijkt zie ik een " six pack"..... Ik neem aan dat je echt een goede tijd gehad hebt terwijl je dit pronkstuk maakte...
 
Laatst bewerkt:

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Ik ben ook benieuwd naar wat jullie er van vinden.

Ik blijft het een indrukwekkend staaltje werk vinden. Op de Woonbeurs in Amsterdam mijn handen er ook al eens over laten glijden... Dat is ook het effect dat deze kast uitschreeuwt: RAAK MIJ AAN !!! :rolleyes: :D

Wat me opvalt t.o.v. die keer dat ik dit pronkstuk in A'dam zag staan is dat het op jouw foto's veel minder mooi uitkomt. Waarschijnlijk is de grijs-witte achtergrond daar debet aan (???). Misschien kun je het nog eens proberen met een donkerder achtergrond waardoor de kast qua kleur véél beter uit de...uhm... lak komt ;)
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.117
242
Goeree-Overflakkee
Vind hem erg mooi. Wordt lastig om er een interier bij te vinden/bedenken waar deze kast tot z'n recht komt.

Ook de binnenkant heb je geheel in stijl gedaan, erg goed. Mooie details erin, zoals die deurstoppers. De kromme deurtjes horen er helemaal bij.

Ben benieuwd naar volgend werk!
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.182
354
Etten-Leur
Dag Lennaert, wat een fantastische kast! super gewoon door de combinatie van houtsoorten en golven! Gefeliciteerd ermee en veel succes in de job. Krijg je daar (ook) de kans om je kunnen te tonen?

Groetjes, Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.