Eindelijk weer een beetje gedraaid

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Door wat gezondheidsproblemen de laatste tijd weinig aan het draaien toegekomen. Maar de afgelopen weken weer de guts, het schuurpapier en de olie/wax ter hande genomen :eek:

De schaal rechts achter is beuk, 51 cm doorsnede (afgewerkte met olie), de lichte schaal is essen (shellawax cream), van de twee linker schalen weet ik stomgenoeg niet meer wat het is (stond er wel op). Beide afgewerkt met shella wax cream

De voorgedraaide schalen zijn afkomstig van Jurriaan, die enige tijd terug de bovenverdieping van z'n draaiparadijsje opruimde.

img_20180510_191842139_hdr1.jpg
 
P

Pel

Guest
Mooie schalen, alleen de beuken schaal vind ik persoonlijk te dik afgedraaid, ik denk dat als je die wat dunner draaid, dat hij veel mooier is.

Groet Pel.
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Dank allen voor de reacties.
@Pel; ik moet zeggen dat ik je op deze foto gelijk geef. Als ik m echter in het echt bekijk, heb ik dat gevoel echter niet.
 
P

Pel

Guest
Ja, foto's kunnen het beeld echt bedriegen, merk ik zelf ook als ik foto's van een werkstuk maak, dat ik denk in het echt ziet het er toch heel anders uit. Maar het was ook maar een mening van mijn kant, en smaken verschillen nu eenmaal.:)

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.