einde HBM 450 variabele houtdraaibank

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.454
543
Even nagekeken, inderdaad die hangt wat scheef, moet wat aan gevijld worden. Dank voor het melden.
Dat zal ik repareren.

groeten,
Ornament
 
Laatst bewerkt:

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
buiten de ietwat hangende motor ben je dus wel tevreden over je woodfast begrijp ik?
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.454
543
correctie: ex hangende motor en dat heeft nooit gestoord.

Ik ben uiterst tevreden over mijn Woodfast: het is een heel evenwichtig ontworpen mini draaibank. Ik wilde geen dimmerachtige elektronica met verlies van koppel op mijn mini draaibank, dat is dan tevens mogelijke een bron van storingen minder. In de lage prijsklasse zal je waarschijnlijk geen betere, breder inzetbare, vinden. Het is een echt klein draaibankje.
Uiterst diverse dingen op gedraaid, amuseer er mij rot mee.

Nogmaals een Midi zal veel beter zijn, zal men minder snel ontgroeien.

Ik ben aan het uitkijken naar een zwaardere , maar dan moet die echt zwaar zijn ( vooral in Kg, in mindere mate Pk ), dus een midi slaag ik dan over.
En de Woodfast gaat in geen enkel geval de deur uit.

groeten,
Ornament
http://www.houtsnijden.eu
 
Laatst bewerkt:

Paul_800

Actieve deelnemer
12 sep 2016
146
0
mag ik vragen hoe lang je deze woodfast al gebruikt? Ik heb ook een beperkte ruimte, dus het zal voor mij sowieso geen hele lange draaibank kunnen worden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.