met de raad van @chevy66 ga ik minstens even meeBlijft die mouse troep dan niet overal aan de messen en binnenkant plakken? Anders is dat wel de oplossing. Moet de messen toch nog vervangen want er zijn wel wat hapjes uit de messen. En het is toch een goede 40m2 aan planken.
Top, ik zal een plamuurmes slijpen en afsteken. Alles wat dan nog achterblijft gaat door de vandikte. Zal een best werkje zijn.De rommel steek je er eerst van af. Het gaat alleen om de lijm laag.
Super. Komt helemaal goed. Hoeveel afname in één keer pak ik best? Gaat door een Elektra Beckum hc260 (3 fase motor)Ik had ook delen waar de halve cement dekvloer nog aan zat en delen die in de teer gelegd waren. Dat schuim is een makkie.
Onbeslist. Een deel zal gebruikt gaan worden voor een klepdeksel bank. Een deel als kastplanken en een deel als planken om kasten van te maken in de bijkeuken en wasmachine/ wasdroger meubel. Divers dus. Planken zijn 20mm dik dus er is wel wat overschotLigt er aan waar je het hout voor wil gebruiken.