Eiken blad

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Hallo,
Ik ben op zoek naar een eiken blad voor mijn tv meubel. Maar het moet 370x52cm zijn. Waar kan ik dat het beste kopen?

Mvg Ad
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Ik weet niet hoe dik je het wil. Masave kan ze maken en ook alleen het hout leveren.
Ik moest vandaag wat hout halen (vuren) en ik schrok echt van de prijs.
Er is vandaag ook een pakket met eikenhout van masave binnen gekomen en ik moest wel even slikken voordat ik het bestelde.
Of informeer eens hier Specials
Zoek op het net naar eiken timmerpaneel.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Ik weet niet hoe dik je het wil. Masave kan ze maken en ook alleen het hout leveren.
Ik moest vandaag wat hout halen (vuren) en ik schrok echt van de prijs.
Er is vandaag ook een pakket met eikenhout van masave binnen gekomen en ik moest wel even slikken voordat ik het bestelde.
Of informeer eens hier Specials
Zoek op het net naar eiken timmerpaneel.
Ben ik toch niet de enigste die schrikt van de prijzen :cool:
Behalve als je echt aan bepaalde maten bent gebonden, kun je volgens mij voordeliger een meubel kant en klaar kopen.
mijn zoon vroeg laatst om een kastje voor hem te maken, maar toen ik zei dat het hout meer kost dan wanneer hij een kant en klaar kastje zou kopen, stond hij een beetje vreemd te kijken.
 

lesley

Actieve deelnemer
29 feb 2016
98
6
Honselersdijk
Soms is het hout bij de kringloop of op marktplaats goedkoper, maten en voorbereiding zijn dan wat minder courant maar nog wel te doen. Alleen geen mdf of spaanplaat misgrijpen.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Massieve houten tafels zijn vaak bij de kringloop te koop. In de lengte die hier gevraagd word moet je wel ontzettend veel geluk hebben wil je deze bij de kringloop vinden.
Je zou een plaat mdf kunnen overwegen en deze bekleden met parket.
 

lesley

Actieve deelnemer
29 feb 2016
98
6
Honselersdijk
4 meter zal je in de kringloop inderdaad niet vinden, wellicht wel op marktplaats. Dan is het een kwestie van zagen en schuurpapier.
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Op onlineveilingmeester was laatst een veiling met dikke bladen onbekant eik en nog een paar andere soorten, maar daar liepen de prijzen soms ook flink op, en die waren volgens mij ook nog vers gezaagd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.