Een vaasje van Iroko en Beuken met slaap ( of toch twee)

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.058
638
‘s-Hertogenbosch
IMG_8166.jpegIMG_8163.jpegik liep al een paar weken met een idee. Een vaasje van Iroko met een voet van beuken met slaap.
Zoals altijd de uitdaging opzoeken en er iets vierkants aan laten maakt het spannend.
Maar…….
Waarom niet meteen twee? om de uitdaging ietsje groter te maken 🫣
Zo gezegd, zo gedaan…..
Dit is het resultaat geworden
IMG_8164.jpegIMG_8168.jpegIMG_8159.jpeg
Het samenvoegen van de onder en bovenkant was nog wel een dingetje waar ik nog niet helemaal tevreden over ben, maar er zijn nog mogelijkheden .
Feedback mag gerust ook over eventuele mogelijkheden.
Eventueel een filmpje staat op Pinterest

Fijne avond allemaal
Groetjes John

Laatst bewerkt:

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.350
721
Sorry John, ik zoek nog de juiste woorden om hier iets positiefs over te zeggen zonder de waarheid al te zeer geweld aan te doen :LOL: Ik kom hier mogelijk later nog op terug.
Het is in ieder geval een dappere poging om buiten de gebaande paden te treden, waarvoor alle respect! (y)

• Leuk
Waarderingen: John1969

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.058
638
‘s-Hertogenbosch
Hoi @Kor , dank voor je mening. Wordt serieus gewaardeerd. Ik ben het met je eens dat qua vormgeving niet het meest hoogstaande is.
Het ging mij om een aantal details die ik wilde bereiken en met name hoe het draait.
Dit is eerder een ontdekkingstocht naar hoe iets loopt.
Idd de vormgeving van het bovendeel is door het rechthoekige vrij lomp.
Zoals gezegd er zijn nog mogelijkheden……
Nogmaals dank en je hoeft je niet in te houden.
Een andere titel zou kunnen zijn: LILLUK DING 2.0😁

• Geweldig
Waarderingen: Kor

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.350
721
Graag gedaan😁.
Ik besef dat ik er wel een beetje hard in ging (zie ook mijn PB aansluitend op het bericht) maar waardeer wel degelijk je pogingen om eens iets anders dan standaard te doen, en de bereidheid om het resultaat met ons te delen. Ga daar vooral mee door!

• Leuk

Efvee

Post veel
9 jun 2021
964
405
RegioRotterdam
Interessant project, vooral omdat de tekening in de voet (de donkere streep) zo duidelijk doorloopt.
Het filmpje lijkt niet te werken.
Heb je de de delen excentrisch gedraaid? Beuk met die aantasting is sowieso moeilijk kops glad te krijgen omdat er zo'n verschil in hardheid is, dus als je het moest doen terwijl de andere stomp rondzwaaide: petje af!

• Leuk

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.058
638
‘s-Hertogenbosch
Misschien een gewaagde aktie maar hier nog een paar foto’s

Bijlagen

• IMG_8143.jpeg
    IMG_8143.jpeg
    88,1 KB · Weergaven: 8
  • IMG_8133.jpeg
    IMG_8133.jpeg
    91,2 KB · Weergaven: 8
  • IMG_8110.jpeg
    IMG_8110.jpeg
    84,7 KB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.