Een soort "open dag hout Zutphen" in Duitsland?

Keesj

Nieuw lid
27 feb 2015
20
11
Ik en mijn "hout- maten" hebben de "open dag hout" in Zutphen van afgelopen najaar gemist. Voor een dagje uit vroegen we ons af of er ook zoiets in Duitsland is.
Wie weet iets leuks?
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
25 en 26 mei DFT 2024 in het Ertsgebergte, het jaarlijkse evenement van het Duitse houtdraaiersforum. Helaas past het niet in mijn werk planning, lijkt me een schitterend event.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Holz und Handwerk in Nürnberg . Bedenk wel dat dit een commerciele beurs is en dat de ODH echt wat anders is.
DFT duits forum treff is een houtdraaiers beurs. Ben ik diverse keren geweest en is best een aanrader.
Dit jaar is echter op 25 en 26 mei de weekendshow bij Baptist met een 60 internationale leveranciers niet in Arnhem maar in Papendal Kaarten kan je hiervoor vanaf februari kopen geloof ik.
Wil je in nederland kijken voor houtdraaien dan is er dit jaar het 30 jarig bestaan van Radius Ik dacht 8 juni maar dat zal wel bekend worden op de ALV in februari.
 
Laatst bewerkt:

Rik Hechtel

Actieve deelnemer
22 jul 2022
76
17
Vlaanderen
Vorig jaar in november in Duitsland

Vermoedelijk einde van dit jaar opnieuw. abonneren op nieuwsbrief indien interesse !
 

Keesj

Nieuw lid
27 feb 2015
20
11
Vorig jaar in november in Duitsland

Vermoedelijk einde van dit jaar opnieuw. abonneren op nieuwsbrief indien interesse !
Holzwerken live is wat ik ongeveer bedoel, maar niet bepaald in de buurt (van Arnhem, bv het ruhrgebied) :rolleyes:
 

Keesj

Nieuw lid
27 feb 2015
20
11
Holz und Handwerk in Nürnberg . Bedenk wel dat dit een commerciele beurs is en dat de ODH echt wat anders is.
DFT duits forum treff is een houtdraaiers beurs. Ben ik diverse keren geweest en is best een aanrader.
Dit jaar is echter op 25 en 26 mei de weekendshow bij Baptist met een 60 internationale leveranciers niet in Arnhem maar in Papendal Kaarten kan je hiervoor vanaf februari kopen geloof ik.
Wil je in nederland kijken voor houtdraaien dan is er dit jaar het 30 jarig bestaan van Radius Ik dacht 8 juni maar dat zal wel bekend worden op de ALV in februari.
Naar de Babtist show wil ik zeker gaan als vaste klant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
Dit jaar is echter op 25 en 26 mei de weekendshow bij Baptist met een 60 internationale leveranciers niet in Arnhem maar in Papendal Kaarten kan je hiervoor vanaf februari kopen geloof ik.
aftellen, morgen vanaf 10u vlg hun website

ook al vind ik 10€ inkom wel veel voor een feest ter ere van hun x-jarig bestaan. Ga dit ook doen voor mijn verjaardagsfeestje, zal niet veel volk komen ;)
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
aftellen, morgen vanaf 10u vlg hun website

ook al vind ik 10€ inkom wel veel voor een feest ter ere van hun x-jarig bestaan. Ga dit ook doen voor mijn verjaardagsfeestje, zal niet veel volk komen ;)
Ja en nee.
Ze moeten een limiet zetten op de hoeveelheid mensen.
Mochten ze gratis zetten met inschrijving etc grote kans dat er veel kaartjes worden gereserveerd maar niet gebruikt worden.
Die 10 euro is een soort van drempel die sommige mensen toch buiten houden of juist erheen lokken omdat ze betaald hebben.

Misschien krijg je wel een goodiebag geen flauw idee voor die 10 euro.
Lijkt mij wel soort van aardig idee :p

En op jou verjaardag nemen mensen toch ook wel eens cadeautjes voor je mee;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.