Een reclame vrij forum? Doe een kleine donatie om een jaar reclamevrij te kijken.

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.198
560
Zoals hierboven te zien heb ik nog steeds niet gedoneerd. Wel geprobeerd (niet voor het eerst) maar ben niet erg gelukkig met de betalingsmogelijkheden.

Er lijken 2 opties te zijn: PayPal en credit card.
Ik heb lang geleden een PayPal account gehad en daar "om mij moverende redenen" afscheid van genomen.
Ik heb wel een credit card. Als ik die wil gebruiken voor mijn donatie blijkt dat ook via PayPal te gaan. Dus...

Is het mogelijk om betaling met iDeal of overboeking toe te voegen?
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.071
394
Beste jaap,
aangezien er nu 3 mensen zijn met het zelfde euvel kunnen we wel aannamen dat het een instelling van het forum betreft die deze weg te moeten klikken reclame toelaat.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Via mobiel met blokada app nergens last van.



M.vr.gr. Jan
Ik was niet op de hoogte dat er gedoneerd kon worden.
Al hoeft dat van mij niet om daardoor geen reclame meer te zien want die zie ik nooit meer.
Maar ik ga zeker een donatie doen om dit prachtige forum te ondersteunen.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Ik heb er (nog) geen last van.
Even voor mijn begrip over de "donatie" Loopt het jaar voor de donatie van 1 -1 tot 31-12
of datum donatie en dan een jaar later?
Jij hebt wel voor 10 jaar gedoneerd! En dan ook nog steun en toeverlaat als er een keer wat is, hulp bij opruimen Open Dag Hout. Als we ooit Woodworking.nl lintjes in gaan voeren sta jij in de eerste rij Wim.

Ik heb vorig jaar gevolg gegeven aan de oproep van velen om een donatieknop. Bezoekers/forummers waarderen het forum en het plezier dat ze er aan hebben en laten dat op die manier blijken.
Als tegenprestatie heb we besloten om de forummers die een donatie doen een reclame vrij forum te geven. Met wat software is dat in de administratie van het forum geregeld dat als je een donatie doen, je automatisch geen reclame meer ziet. Daar hoor ik ook nooit klachten over, dus dat werkt goed.

Na de zomer wil ik een discussie starten of het voor de forummers goed genoeg is. Daar is het nu te vroeg voor. Er zijn een aantal opties en daar kiezen we er dan eentje uit. Ik ben wel voor evolutie, stap voor stap.

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Beste jaap,
aangezien er nu 3 mensen zijn met het zelfde euvel kunnen we wel aannamen dat het een instelling van het forum betreft die deze weg te moeten klikken reclame toelaat.
Heb lang gezocht en gevlooid hoe Google advertenties op onze site plaatst en welke dat dan zijn. Dat nare vierkantje heet de vignet en is nu een aantal dagen uitgeschakeld.
Om het zelf te zien had ik een nieuw test account aangemaakt en daar verscheen het op. Ik hoop dat niemand er nu meer last van heeft.

jaap
 
  • Leuk
Waarderingen: StephanS en boertje125

Rdl

Post veel
7 okt 2021
963
395
hilversum
Word het tijd voor nieuwe donaties?
Ik krijg sinds vandaag pop-ups met reclame.
Weet niet of meer mensen er last van hebben?
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
Ik heb geen reclame voorbij zien komen. Maar, een goed forum heeft recht op een goede bijdrage. Mijn donatie ook meteen gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: vandikte

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.