Ik loop al heel lang met het plan om kissie twee ook te maken. Nadat ik op de opendag MASAVE het kistje nog eens goed heb bekeken zie ik daar vanaf. Ik ben niet echt een verfijnde timmerman. Meer van het betere kluswerk en hobbyen. Daar komt ook nog eens bij dat ik een aan kleptomanie gelijkstaande verzamelwoede van oud gereedschap heb. Is het oud, is het gereedschap???? dan heb ik er wel een plekje voor in mijn verzameling. Toen ik naar mijn nieuwe huis verhuisde kwamen er nog twee bananen dozen van het zolder met oud gereedschap. Mijn verzamelwoede is gewoon een beetje uit de hand aan het lopen en daar is geen kruid tegen opgewassen. ( Ja niks meer kopen
)
Kort geleden kwam deze kist op Marktplaats voorbij, Er zat OOK wat gereedschap in dus voor 20 euro vond ik het een koopje. Eerst kwam hij in de woonkamer als opbergmeubeltje. Er is nu een beter plan. Hij word in ere hersteld als : Gereedschapskist.

Zo op het eerste gezicht een aardig modelletje met hier en daar wat herstelwerk. Hij is van een oudere man geweest wiens kinderen geen interesse hadden. Bij DAGLICHT komen de slechte punten naar voren. Omdat ik voor kissie twee al hout heb gekocht is dit mooi bruikbaar voor deze kist.

Als ik verder ben dan meld ik me weer.
hg Hugo
Kort geleden kwam deze kist op Marktplaats voorbij, Er zat OOK wat gereedschap in dus voor 20 euro vond ik het een koopje. Eerst kwam hij in de woonkamer als opbergmeubeltje. Er is nu een beter plan. Hij word in ere hersteld als : Gereedschapskist.

Zo op het eerste gezicht een aardig modelletje met hier en daar wat herstelwerk. Hij is van een oudere man geweest wiens kinderen geen interesse hadden. Bij DAGLICHT komen de slechte punten naar voren. Omdat ik voor kissie twee al hout heb gekocht is dit mooi bruikbaar voor deze kist.

Als ik verder ben dan meld ik me weer.
hg Hugo