Het meeste van ons huis is inmiddels klaar, ben nog wel bezig met de werkplaats, waarvan ik gauw nog een paar foto's zal posten, maar boven de werkplaats ben ik nog bezig een extra slaapkamer met badkamer te maken. Het dak van het huis (een oud boerderijtje) is afgelopen maanden vernieuwd, maar het drach hout is niet goed genoeg en ligt ook te scheef om in het zicht te krijgen. Haijo van de houtzagerij in Akkrum had echter mooie platen lariks liggen van ruim 6 meter en daarvan hebben we er vanmorgen 2 verzaagd op zijn boomzaag om een geschikte balk uit te construeren.
Het is bijna bij mij om de hoek, dus ik kom er minstens 1 keer per week. Haijo is een vrijgevochten type en er kan van alles en dat trekt ook weer aparte figuren aan, zoals ondergetekende. Dat is de charme van in mijn ogen een uniek bedrijf. Er kwam nog een bekende forummer binnen die ook om de hoek woont.
Het lariks ligt nu in de schuur om er een mooie passende balk van te maken. Ik zal er wat foto's van posten.
jaap

Het is bijna bij mij om de hoek, dus ik kom er minstens 1 keer per week. Haijo is een vrijgevochten type en er kan van alles en dat trekt ook weer aparte figuren aan, zoals ondergetekende. Dat is de charme van in mijn ogen een uniek bedrijf. Er kwam nog een bekende forummer binnen die ook om de hoek woont.
Het lariks ligt nu in de schuur om er een mooie passende balk van te maken. Ik zal er wat foto's van posten.
jaap