ik ben een tijdje geleden door een collega op ecotools gewezen. ik wil hiervoor geen reclame maken en heb ook geen connectie met hun maar wil wel mijn ervaring delen
in eerste instantie was ik aan een nieuw zaagblad voor de tafelzaag toe. en gelijk een blad voor de afkortzaag besteld

netjes verpakt en ziet er ook goed uit.
beide even geprobeerd en wist niet wat me overkwam. mooie nette zaagsnede. het is natuurlijk nog de vraag voor hoelang dat blijft maar dat laat ik tzt weten.

ook een rolbokje meebesteld

mooi compleet en lijkt ook heel stevig.
ook mooi idee dat er kunstof dopjes bij zitten. voorkomt veel krassen en daarmee roest!
ze zitten vrij strak om de poten maar heb er direct wat lijm tussen gedaan.

kan tot 110 cm vanaf 65 dacht ik!
en voor de fein gebruikers onder ons

eindelijk een grof blaadje! zie het verschil met een ander imitatie blad

kortom, vrij goed bevallen, standtijd is natuurlijk de vraag maar voor dit geld mogen ze wel wat slijten..
in eerste instantie was ik aan een nieuw zaagblad voor de tafelzaag toe. en gelijk een blad voor de afkortzaag besteld

netjes verpakt en ziet er ook goed uit.
beide even geprobeerd en wist niet wat me overkwam. mooie nette zaagsnede. het is natuurlijk nog de vraag voor hoelang dat blijft maar dat laat ik tzt weten.

ook een rolbokje meebesteld

mooi compleet en lijkt ook heel stevig.
ook mooi idee dat er kunstof dopjes bij zitten. voorkomt veel krassen en daarmee roest!
ze zitten vrij strak om de poten maar heb er direct wat lijm tussen gedaan.

kan tot 110 cm vanaf 65 dacht ik!
en voor de fein gebruikers onder ons

eindelijk een grof blaadje! zie het verschil met een ander imitatie blad

kortom, vrij goed bevallen, standtijd is natuurlijk de vraag maar voor dit geld mogen ze wel wat slijten..