Durf te vragen | laser graveren project Limburg

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Hi all,

Ik hoop deze week een walnoten kistje (met rum :)h af te hebben dat ik als uitnodiging wil gebruiken voor een trouwgetuige.
Ik heb wat rondgekeken wat ik qua personalisatie er nog aan kan toevoegen en kwam uit op laser graveren.

Aangezien ik geen laser heb is de vraag of iemand in Limburg tegen een vergoeding dit op korte termijn voor mij kan doen.
Volgende week vrijdag vertrek ik naar Amsterdam en dan moet het dus af zijn.

Alvast bedankt !

Nik
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.854
909
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
IK weet niet waar in Limburg, maar als je een kant-en-klare afbeelding hebt en het kissie hier kunt afleveren zou ik dat wellicht wel voor je kunnen doen. Ik heb een laser, en een beetje ervaring ;-) Walnoot is wel donker dus niet alle laserwerk komt even goed tot zijn recht is mijn ervaring... Mijn laser staat "ergens in Gulpen-WIttem"... En ik ga binnenkort op vakantie dus het zou denk ik deze week even moeten - daar komt wel bij dat wij dit weekend ons zomerfeest van de harmonie hebben dus het is wel druk - zeker zaterdag en zondag...
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
IK weet niet waar in Limburg, maar als je een kant-en-klare afbeelding hebt en het kissie hier kunt afleveren zou ik dat wellicht wel voor je kunnen doen. Ik heb een laser, en een beetje ervaring ;-) Walnoot is wel donker dus niet alle laserwerk komt even goed tot zijn recht is mijn ervaring... Mijn laser staat "ergens in Gulpen-WIttem"... En ik ga binnenkort op vakantie dus het zou denk ik deze week even moeten - daar komt wel bij dat wij dit weekend ons zomerfeest van de harmonie hebben dus het is wel druk - zeker zaterdag en zondag...
Aachen hier ;) Werk in Maastricht. Ik ga even mijn best doen om alles in orde te maken!
 

Kayu

Actieve deelnemer
27 mrt 2019
96
24
Aken
Tweede keer dat ik een kistje maak. Veel geleerd van de eerste keer maar ook hier nog veel fouten erin. Ontvanger was echter erg blij ermee :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.