Dunne zaagsnede, oplossing gezocht.

Alex Timmermans

Actieve deelnemer
6 sep 2020
72
16
Ik heb even jullie hulp nodig.
Voor mijn houten camera moet ik een dun sleufje zagen/frezen. Er gaat een rvs schuif in die ,75mm dik is. Het sleufje zou dus 1mm dik moeten zijn.
Ik kan echter nergens een dergelijke dunne zaagfrees vinden. Ook geen dun zaagblad voor op mijn festool cs50.
Sleuf moet 40cm lang worden, 1mm dik en circa 10mm diep.
Als het echt niet anders kan max 1,5mm

Iemand een andere suggestie?
3DA0159A-3C9E-4174-8575-3324223634E4.jpeg
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik heb van hbm metaalzagen iets van 50mm in diameter in diverse diktes 0.5 0.6 0.7 en 1mm Kosten niet veel en die van 1 mm kan je best voor hout gebruiken. Je moet wel een opspanas zoeken of maken. Ik heb er sleuven mee gezaagd in messing ( de ruggen van kapzagen) Je kunt natuurlijk ook gewoon wat dikkers nemen en met epoxy dicht maken.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Ik heb van hbm metaalzagen iets van 50mm in diameter in diverse diktes 0.5 0.6 0.7 en 1mm Kosten niet veel en die van 1 mm kan je best voor hout gebruiken. Je moet wel een opspanas zoeken of maken. Ik heb er sleuven mee gezaagd in messing ( de ruggen van kapzagen) Je kunt natuurlijk ook gewoon wat dikkers nemen en met epoxy dicht maken.
Jij neemt de moeite om het te schrijven. Dat heb ik dus allemaal in huis en wilde Alex er mee helpen, maar hij durft niet om een of andere reden? Hij woont notabene in mijn dorp.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Pfoe mannen, relax.
Vandaag gewoon erg druk geweest en Jan’s reply pas laat in de middag gezien met daarin zijn telefoonnummer. Vanochtend had ik al ff vlug een 1.5 groeffrees besteld. Heeft dus niets te maken met niet durven of geen zin.
Wij zijn hier heel relaxed. En ja als jij druk bent dan kan het even duren. Dom he om zo snel iets te schrijven.
 
  • Haha
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.