DSP600ZJ - Ervaringen met gereedschap-deal.nl??

KMvrtr

Actieve deelnemer
5 aug 2018
42
23
Hellendoorn
Dag! Lees vooral mee, maar nu heb ik even een vraag. Weet alleen niet helemaal zeker of ik nu in het juiste forum zit. Zo niet, dan hoor ik het graag.
Ik ben aan het kijken naar een accu invalzaag. Die zijn hier natuurlijk al vaak besproken. Ik kijk nu naar de Bosch GKT 18V 52GC en de Makita DSP600ZJ.

Nu zie ik die laatste opeens voor maar bij Gereedschap-deal.nl voor maar € 264,95. Da's serieus goedkoper dan elders.
Maarrr, ik ken deze winkel niet. En ik kan er zo 1-2-3 eigenlijk ook niks over vinden online, behalve een vrijwel lege facebook pagina.
Iemand hier ervaringen met deze aanbieder?

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Dag! Lees vooral mee, maar nu heb ik even een vraag. Weet alleen niet helemaal zeker of ik nu in het juiste forum zit. Zo niet, dan hoor ik het graag.
Ik ben aan het kijken naar een accu invalzaag. Die zijn hier natuurlijk al vaak besproken. Ik kijk nu naar de Bosch GKT 18V 52GC en de Makita DSP600ZJ.

Nu zie ik die laatste opeens voor maar bij Gereedschap-deal.nl voor maar € 264,95. Da's serieus goedkoper dan elders.
Maarrr, ik ken deze winkel niet. En ik kan er zo 1-2-3 eigenlijk ook niks over vinden online, behalve een vrijwel lege facebook pagina.
Iemand hier ervaringen met deze aanbieder?
Als je serieus wilt zagen in bijvoorbeeld beuken of Eiken planken van 3+ cm, zou ik echt een zaag met 230V draadje adviseren. Heb zelf de 18V makita variant gebruikt (was een bijna nieuwe zaag), maar die batterijen zijn echt bizar snel (lees: in een paar minuten) leeg bij wat dikker hout.

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.165
442
Of het is een amateur, of het is een oplichter. Ik vermoed het laatste, gezien het aanbod op de site. Als je wat in je winkelwagen zet en wilt gaan betalen, krijg je een de volgende melding:

Sorry, het lijkt erop dat er geen betaalmethoden beschikbaar zijn voor je staat. Neem contact met ons op als je hulp nodig hebt of op zoek bent naar alternatieve mogelijkheden.

En dan stuur je en mailtje, en dan mag je het overmaken via IBAN en dan hoor je er nooit meer iets van.

• Leuk
Waarderingen: Musicus en rinus

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
29
Delft
vanbart.weebly.com
Als ik het goed heb is zo'n webwinkel ook verplicht om een KvK nr te vermelden op hun website.
Als ze dat niet doen kun je dat volgens mij als een duidelijke red-flag beschouwen.

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.114
366
Het land van Maas en Waal

Gegevens Gereedschap-Deal​

Kvk nummer
73837512
Branche
Detailhandel via postorder en internet
Soort inschrijving
Hoofdvestiging
Werkzame personen
1 werknemer
Adres
Prins Constantijnstraat 9
4121ES Everdingen

Het lijkt dus wel een geregistreerde onderneming te zijn, maar voor de rest komt het allemaal nogal amateuristisch over. Ik zou er persoonlijk niet mee in zee gaan denk ik.

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.165
442
Als ik het nummer invoer in het handelsregister krijg ik dit:

Bestaande handelsnamen​

Gereedschap-Deal

• KVK 73837512
  • Vestigingsnr. 000041838750
  • Zuiderparklaan 44
  • 3404DA
  • IJsselstein

KMvrtr

Actieve deelnemer
5 aug 2018
42
23
Hellendoorn
Of het is een amateur, of het is een oplichter. Ik vermoed het laatste, gezien het aanbod op de site. Als je wat in je winkelwagen zet en wilt gaan betalen, krijg je een de volgende melding:

En dan stuur je en mailtje, en dan mag je het overmaken via IBAN en dan hoor je er nooit meer iets van.
Aha, zover had ik nog niet gekeken.
Dat gaan we dus mooi niet doen.

Dus ook hier geldt weer: If it sounds too good to be true, it usually is.

Bedankt voor het meedenken allemaal!

KMvrtr

Actieve deelnemer
5 aug 2018
42
23
Hellendoorn
Als je serieus wilt zagen in bijvoorbeeld beuken of Eiken planken van 3+ cm, zou ik echt een zaag met 230V draadje adviseren. Heb zelf de 18V makita variant gebruikt (was een bijna nieuwe zaag), maar die batterijen zijn echt bizar snel (lees: in een paar minuten) leeg bij wat dikker hout.
Serieus zagen is bij mij niet echt aan de orde.
Maar wel goed dat je het even aangeeft. 👍🏻

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.