Drechseltreffen Olbernhau Duitsland

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
als het een weekend eerder was geweest had ik wel even een weekje naar mijn schoonzus gegaan, vanuit praag is het dichterbij dan vanuit nl
maar bijna 800km vind ik iets te veel van het goede...
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
als het een weekend eerder was geweest had ik wel even een weekje naar mijn schoonzus gegaan, vanuit praag is het dichterbij dan vanuit nl
maar bijna 800km vind ik iets te veel van het goede...

Het is idd wel ver! Zijn er mensen die er over denken hier heen te gaan? Ik heb hier altijd al eens heen willen gaan. Wie weet kunnen we met een aantal mensen een auto huren vanaf Praag. Kosten zullen dan wel meevallen. Of heen en weer vanaf Nederland dat is ook een mogelijkheid.
Als er Animo is hoor ik het graag!
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Busje? BUS zul je bedoelen. Met slaapstoelen voor als de hotels en pensions vol zijn. En dat zijn ze meestal tot in de verre omgeving bij dit evenement.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik breng het nog maar even onder de aandacht. Een groter evenement ken ik niet.

Nieuw is o.a. de wedstrijd wie houtsnippers het verste kan laten vliegen. Ik ga gokken dat smalle dikke verder vliegen dan dunne brede, dus ik heb een vingernagel guts omgeslepen naar korte snijkanten en er een boomstam pardon handvat type obsceen aangemaakt, en dan maar kijken wat er gebeurt!
 
Nieuw is o.a. de wedstrijd wie houtsnippers het verste kan laten vliegen. Ik ga gokken dat smalle dikke verder vliegen dan dunne brede, dus ik heb een vingernagel guts omgeslepen naar korte snijkanten en er een boomstam pardon handvat type obsceen aangemaakt, en dan maar kijken wat er gebeurt!

Jurriaan,
Daar ga ik zeker naar kijken!!! Ik zie je daar wel.

M.vr.gr. jan
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Mij zal je daar ook 2 dagen aan het werk zien samen met Quillaume.
Iedereen is welkom op de stand van Willy Vanhoutte.
Tot in Olbernhau.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Dank je, Jan.

Altijd weer leerzaam om zo'n foto's te bestuderen.
Er zal best veel te verkennen geweest zijn.

groeten
Ornament
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.