Wat de Haan zegt, inderdaad: makkelijk. Het gaat dus niet zo zeer om de tussenstanden maar om het gemak; elektronische toerenregeling vervangt deels het omzetten van de poelie, en dat ga je merken. Het is het verschil tussen:
- Stekker uit het stopcontact.
- Klepje open schroeven.
- Inbusboutje van de motor losdraaien.
- Motor omhoog duwen.
- Poelieriem aan de onderkant lostrekken.
- Poelieriem aan de bovenkant op ander poeliewiel leggen.
- Poelieriem aan de onderkant op ander poeliewiel leggen.
- Motor omlaag duwen.
- met vinger lichte druk geven op klem bij inbusboutje (niet harder want dan wordt je motor te heet

)
- Inbusboutje vastdraaien.
- Klepje dicht schroeven.
- Stekker in stopcontact.
OF:
- aan knopje draaien om sneller of langzamer te draaien.
"Need I say more?" zeggen de Duitsers dan als ze in Frankrijk moeten draaien.
Succes!
Groet, Rob.