Draaibank te koop

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
Wil je eens een keer houtdraaien uitproberen. Dat kan mijn draaibank is te koop . Vraagprijs €35,00. Ik woon in Bergen op Zoom . Ik heb geen beitels en gutsen meer. Ik denk alleen niet dat hij is op te sturen of je moet een oplossing hebben.

Gr Hulpverlener
 

Bijlagen

  • B7486D88-D1FA-4E98-B7C6-84C12F7B7F71.jpeg
    B7486D88-D1FA-4E98-B7C6-84C12F7B7F71.jpeg
    169,1 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Geen geld alleen al de electromotor , draaibank maar je kan er nog veel meer dingen mee ( schuurmachine)
Van maken of zo polijstmachine van maken zomaar een idee
 
  • Leuk
Waarderingen: Hulpverlener

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
Geen geld alleen al de electromotor , draaibank maar je kan er nog veel meer dingen mee ( schuurmachine)
Van maken of zo polijstmachine van maken zomaar een idee
Bedankt voor je positieve inbreng. Helaas heb ik de ruimte niet meer. Dus ik moet een keuze maken.
 

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
725
288
RegioRotterdam
Als de spindel zonder speling loopt dan is het inderdaad geen geld. Ik had er ook zo een en ik heb er veel plezier van gehad. Uiteindelijk heb ik hem vervangen door één met korter bed die dus minder plaats vraagt en meer geschikt is om schalen te draaien.
Als bank om mee te beginnen zijn ze perfect geschikt.
DIngetje om op te letten: Opname op de spindel is (was op de mijne in elk geval) UNC 3/4, met 10 windingen per inch. Hulpstukken met het nu meer populaire UNF 3/4 (16 windingen per inch) passen er dus niet op. Er zijn adapters UNC 3/4 naar M33 verkrijgbaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.