Draaibank Jet 1442

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.709
2.571
Gaanderen
Verkocht

Hierbij bied ik mijn jet 1442 draaibank te koop aan. Lengte tussen de centers 100 cm 160 kg zwaar. Deze is echter met zand verzwaard en weegt wel een 50-70 kg meer.
Is vrij eenvoudig te demonteren en mee te nemen. Vele jaren heb ik met plezier deze machine gebruikt en met pijn in mijn hart gaat ie nu weg. Voordat deze bank in de opslag ging zijn de lagers vervangen en ook de aandrijfriem. Ik heb er geen plaats meer voor. Ik maak nog wel wat betere foto's maar er stand nog te veel in dat opslaghok dus ik kreeg deze bank niet in zijn geheel op de foto. Wat zit erbij vast en een meedraaiend center. buitendraai inrichting faceplate en een verloop van 1x8 naar m33 buitenbraad. Alle gangbare zaken passen er dus op. De as is dus 1x8".

jet 1442kop.jpg
jet 1442.jpg

Deze en nog enkele andere machines gaan weg omdat ik er geen ruimte voor heb. Denk aan een duitse metabo afkortzaag een verstekstans en een scheppach basato 4 lintzaag.
Vraagprijs 450 eurobuitendraai inrichting.jpg
Hier is de buitendraai inrichting afgebeeld.
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.709
2.571
Gaanderen
Ik ben in onderhandeling. Joost staat nu op nr 2. Voor de duidelijkheid meer bieden heeft geen zin. Of je moet in 4 cijfers gaan denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.