Downloaden Engelse info houtbewerking: Woodworking.

Ricky

Nieuw lid
28 sep 2010
13
0
Op mijn zoektocht naar houtbewerking op het internet kwam ik niet veel (pdf) info in het Nederlands tegen. Daarentegen is er genoeg in het Engels te vinden.
Voor het downloaden gebruik ik Emule (gratis programmaatje).('Type' instellen op documenten, anders krijg je teveel andere rotzooi binnen, gedownloade bestanden altijd even checken met je virusscanner)
Gebruik de zoektermen: woodworking, the art of woodworking en voor de botenbouwers: boatbuilding.
Ik heb zo 2GB aan pdf files binnengehaald, genoeg info om een jaar aan één stuk door te kunnen lezen.
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
IK haal ze uit de nieuwsgroepen.
Ik denk dat ik inmiddels zo'n 55 Gb aan pdf's heb.
Daar heb ik nog nooit een virus bij gehad.
 

Ricky

Nieuw lid
28 sep 2010
13
0
Weinig tijd om nog te werken dus...:)

De waarschuwing geef ik voor de programma downloads (als je niet selecteert naar type), als je die niet scant kan je daar een virus mee binnenhalen, niet zo snel bij de selectie 'muziek of documenten'.
(bij emule kan je idioot veel muziek downloaden, maar dat is off-topic)

Maar hoe werkt dat precies via nieuwsgroepen, daar heb ik namelijk geen ervaring mee, maar ben daar erg nieuwsgierig naar.
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Hohoho, wacht eens even. In Nederland is het downloaden (nog) niet illegaal. Wel is het illegaal om copyrighted data aan te bieden.

btw: de politie haha, die weten nog niet eens van het betsaan van bv google cache. Erg handig bij bepaalde onderzoeken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.