Nee nee ne nee, helemaal niet alu of messing zijn top om het zo af te werken. CHAPAUX of hoe je dat zegt

.
Zelf zou ik gaan voor om er zelf draad in te strelen. Omdat het één of twee keer open gaat. Vind het jammer om dergelijke hulpmiddelen te bestellen als je ze nooit meer ziet.
Moet het vaker open zou ik een O-ring toepassen wat ook goed afsluit…..
Wil je persé de inhoud opgesloten hebben achter een schroefdraad ( die je niet ziet) is pvc een optie……
Ik denk niet dat de inhoud van de urn dagelijks bekeken gaat worden….. dus je ziet het toch niet.
Verder moet iedereen zelf uitmaken wat voor materiaal er gebruikt wordt en wat hij /zij mooi vind. Het zal handiger zijn om zo’n setje te verwerken dan om draad te strelen, wat ook een mooie oefening is.