Door pop-up advertenties is de site onleesbaar

djuki

Actieve deelnemer
12 jun 2016
37
1
Beste Lezer / beheerder.

Ik kom graag op jullie site. Ook via m'n Android telefoon.
Helaas kom ik bij het bezoeken v d site met m'n telefoon een probleem tegen.
Zodra ik een treath lees komt er een advertentie in beeld die meer dan de helft v d pagina in beslag neemt. Ik kan net één of twee regels lezen en de rest wordt of door de advertentie in beslag genomen of is onderdeel v d site zoals adres balk.

Dit gebeurt ook alleen bij jullie site.
Ik h b een andere browser geprobeerd. De instellingen van Chrome aangepast die popups niet toe staat en deze gereinstalleerd en geüpdate. Zonder resultaat.
Op de PC of iPhone van m'n werk kom ik het probleem niet tegen.
Ik heb niks tegen advertenties en ben blij met jullie platform maar dit is ondoenlijk.
Uiteraard zou ik graag een oplossing willen maar met deze post wil ik dit probleem ook bij jullie onder de aandacht brengen zodat anderen die tegen hetzelfde aanlopen wellicht ook geholpen worden.

Bvd

Jouke
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
IK Heb op mijn telefoon al een hele tijd niet meer op het forum gekeken. Dit weekend weer redelijk veel op mijn telefoon het forum bezocht en ik deel volledige de mening van Jouke. Misschien kan jaap via analytics wat zien over het gebruik van de telefoon software.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.755
979
Omgeving Eindhoven
Hier geen enkel probleem. Zowel telefoon met Android, iPhone, iPad als laptop.
Bij het openen van een topic staat er groot reclame bovenin, maar met het naar onder scrollen scrolt deze gewoon mee uit beeld. Moet dus eerst ff een slinger aan het scherm geven en dan beginnen te lezen. Gewoon ff wennen.

Maar zijn jullie wel ingelogd als je zoveel reclame ziet?

Edit, zo zie ik het op de iPad, en dat is hetzelfde als op de Samsung-Android en iPhone. Reclame staat hier net boven dit eerste bericht en is dus nu buiten beeld.

B581292C-8B09-4517-A9B2-B6D284676F3D.jpeg
 
Laatst bewerkt:

djuki

Actieve deelnemer
12 jun 2016
37
1
Nou, dit is wel heel bizar. na maanden tegen het probleem te zijn aangelopen met verschillende pogingen om het probleem op te lossen werkt het nu opeens zonder aanpassingen vlekkeloos.....
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Iphone/safari (mobiele site dus) en niet ingelogd is bij het openen van een bericht de site nog steeds onbruikbaar door de pop-up die niet weg te klikken is.....
 

Bijlagen

  • 2020-06-17 09.44.47_small.png
    2020-06-17 09.44.47_small.png
    247 KB · Weergaven: 1

jmartens

Actieve deelnemer
28 dec 2014
144
45
Ik heb hier ook last van op een android telefoon, als ik niet ben ingelogd. Na inloggen geen probleem. Waarom is er dit (rare) onderscheid?
 

jmartens

Actieve deelnemer
28 dec 2014
144
45
Gewoon inloggen dus. Geen spijkers op laag water zoeken en Jaap met extra werk opzadelen.
Ik waardeer de inzet van alle mensen die dit forum mogelijk maken, maar vind niet dat als er een workaround is dit geen betere oplossing verdient.

Te meer omdat er ondanks inloggen daarna nog een deel van het scherm wordt ingenomen door een mededeling dat ik een ad blocker gebruik. Daardoor heb ik als ik een bericht tik niet meer dan drie invoerregels.

Je maakt me ook niet wijs dat wij de enige zijn met deze forum software en dit probleem. Er zullen meer forums zijn met dit sw pakket en gebruik van reclames.

Naar mijn mening is mobiel gebruik in deze tijd toch een belangrijke gebruikersgroep naast gebruik via PC, tablet etc. Dit wegwuiven met gewoon inloggen vind ik (te) makkelijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.