dilemma, wat te doen met zulk mooi hout

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Mocht het natuurlijk echt te lastig worden deze keuze dan ben ik natuurlijk best bereid om deze akelige stukken hout bij je op te halen....zo ben ik dan ook wel weer !!;)
 

Martin van der Wilt

Actieve deelnemer
6 mei 2013
185
29
Nijkerk
www.etsy.com
Das ook een zeer kundig en ervaren meubelmaker, en heeft ook mooi hout.
Bedoel je houthandel Dikhout, ik dacht dat die alleen als extra service bv bladen verlijmd.

@MasaveHout: herzagen ben ik ook van plan. Probleem is dat mijn lintzaag, een stokoude Dankaert, door de vorige eigenaar zo is mishandeld dat het lastig is om recht te zagen. Maar misschien ligt dat aan de zaaglinten die ik erbij kreeg.
De lintzaag heb ik zowat voor oudijzer prijs gekocht, het is een geweldig bakbeest als je grote stammen te lijf wilt gaan
 

houtenklaas

Post veel
17 jan 2011
1.192
3
Ouderkerk aan den IJssel
Bedoel je houthandel Dikhout, ik dacht dat die alleen als extra service bv bladen verlijmd.

@MasaveHout: herzagen ben ik ook van plan. Probleem is dat mijn lintzaag, een stokoude Dankaert, door de vorige eigenaar zo is mishandeld dat het lastig is om recht te zagen. Maar misschien ligt dat aan de zaaglinten die ik erbij kreeg.
De lintzaag heb ik zowat voor oudijzer prijs gekocht, het is een geweldig bakbeest als je grote stammen te lijf wilt gaan

Martin, neem eens contact op met Ian van Tuffsaws. Mailtje sturen, en hij denkt met je mee. Levert hele goede zaaglinten in iedere maat tegen een echt aantrekkelijke prijs. Steeds meer forumleden bestellen daar hun linten, en ik heb alleen nog maar goede ervaringen gelezen.

Succes, Karel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.