Digitale lengteaanslag 3000mm links (voor afkortzaag)

RubenM

Actieve deelnemer
2 jan 2020
62
57
Wegens aanschaf van een SawGear is deze lengteaanslag overbodig geworden.
Betreft een digitale lengteaanslag van 3 meter lang. Tot 0,1mm nauwkeurig. Gaat om een versie die links naast de zaag te plaatsen is, rechts plaatsen is NIET mogelijk, de aanslag zelf is niet aan te passen!

Aanslag zelf werkt op 2 AA batterijen, gaat ruim een jaar mee zonder wisselen (staat permanent aan). Werkt d.m.v. een magneetstrip in het aluminium profiel, vergelijkbaar met een digitale schuifmaat.
Zit tevens een verlengstuk van 500mm bij om ook korte stukjes af te kunnen korten, de aanslag komt immers niet tot aan het zaagblad in de meeste gevallen.

Kalibreren is erg eenvoudig. Meetlint in het profiel zal waarschijnlijk vervangen moeten worden omdat de afstand tot zaagblad hoogstwaarschijnlijk anders zal zijn dan bij mij (meetlint is niet nodig, maar wel makkelijk om snel te bepalen waar je ongeveer moet zitten met de aanslag).

Aanslag zelf is niet opklapbaar voor langere doorvoer.
Hoekijzers voor montage aan een werkbank zit inbegrepen. Op maat gemaakte werkbanken kan ik er ook bij leveren :p:LOL:

Locatie: Borculo, ophalen kan ook in avond en weekend.
Verzenden? Liefst ophalen, afleveren is mogelijk als ik toevallig in de buurt zit met andere leveringen, vraag hier dan wel een kleine vergoeding voor afhankelijk van extra kilometers.
Vaste prijs: €750, evt. met factuur te leveren, in dat geval is het excl. BTW :) Normale verkoopprijs is €1.039 excl. BTW.
Onderhandelen heb ik geen zin in, dit lijkt mij een nette prijs. Als het te lang duurt wordt hij heel misschien ooit iets goedkoper.

Plaatjes:

En foto in gebruik:
 
  • Leuk
Waarderingen: 3xtr3m3

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.