Diamant zaagblad Felder met spouwmes

kahlbatsch

Actieve deelnemer
14 okt 2015
91
4
Lansingerland
Gloednieuw diamant zaagblad van Felder. Ik heb er 1 zaagsnede mee gemaakt maar het resultaat op melamine was niet wat ik er van hoopte.

Op 7 april aangeschaft, maar sinds een weekje pas binnen omdat het spouwmes niet leverbaar was.

Mag hier bekeken en uitgeprobeerd worden. Verzenden is geen probleem. Prijs is 350 ex btw, factuur is mogelijk.

Prijs is ex BTW, factuur mogelijk.WhatsApp Image 2022-05-11 at 10.20.47 AM (1).jpegWhatsApp Image 2022-05-11 at 10.20.47 AM (2).jpegSchermafbeelding 2022-05-11 103228.jpg
 
Laatst bewerkt:

franksken

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
423
20
Drongen, Belgie
Gloednieuw diamant zaagblad van Felder. Ik heb er 1 zaagsnede mee gemaakt maar het resultaat op melamine was niet wat ik er van hoopte.

Op 7 april aangeschaft, maar sinds een weekje pas binnen omdat het spouwmes niet leverbaar was.

Mag hier bekeken en uitgeprobeerd worden. Verzenden is geen probleem. Prijs is 350 ex btw, factuur is mogelijk.

Prijs is ex BTW, factuur mogelijk.Bekijk bijlage 119146Bekijk bijlage 119147Bekijk bijlage 119149
Ik twijfel om deze te kopen, is de zaagsnede op melamine met te veel uitbreken van de onderkant? Groeten
 

hahnwerke

Actieve deelnemer
13 feb 2017
158
63
Dit zaagblad is maar 2,4 mm breed, dus je moet een voorritser erbij zoeken die zo smal aan te passen is. Ze hebben een diamant voorritser bij RS-tools die zo smal gaat. Maar die is ook weer flink aan de prijs....
Er bestaan ook in breedte aanpasbare voorritsers bestaande uit twee zaagbladen met shims ertussen! Eveneens prijzig uiteraard.

Rick
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.150
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.