DeWalt Zaagtafel/Afkort/Verstekzaag combi

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.577
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Nou ja, de foto's spreken voor zich :). Ik ben de werkplaats aan het verbouwen, en deze mag eruit. De bedoeling is dat er ooit een 'echte' zaagtafel komt, dat is nu nog niet het geval, maar ik heb mijn Atika nog en deze gebruik ik eigenlijk alleen nog maar om sleufjes te maken die ik de komende tijd toch niet hoef te maken.

Hij werkt helemaal prima en er is een verstekgeleider bij, doch geen langsgeleider (die wel verkrijgbaar is voor dit model overigens).
Ding is echt goed gebruikt en heeft talloze sporen van een lang en bevredigend leven, maar aangezien de motor nog top in orde is zeg ik: de volgende mag er mee verder. Zaagblad schat ik in op 50% conditie. Het is een combi blad doch met rechte tanden, geschikt voor sleuven dus. Vermogen 1700 watt. Noodstop aanwezig, 230v. Er zit een plastic kap bij om afzuiging aan te sluiten indien in afkortstand maar die heb ik nooit gebruikt.

Er zit een klap/kiep mechanisme op om heel simpel van afkort naar zaagtafel te gaan, maar ik heb hem hem altijd alleen maar in tafelmodus gebruikt.
De poten zijn simpel verwijderbaar indien nodig (en voor transport uiteraard) doch hij weegt wel wat (2e persoon, of bij gebrek daaraan een blik spinazie aanbevolen).

Vraagprijs 250 euro. Voor de snelle beslisser en tevens mede woodworker is onderhandelen mogelijk, maar dan moet je er wel snel om komen!
Omgeving Emmen, adres na overleg.

20201027_100518.jpg20201027_100344.jpg20201027_100336.jpg20201027_100437.jpg20201027_100509.jpg
 

LukeB2530

Actieve deelnemer
15 jan 2021
107
111
64
Boechout (Prov. Antwerpen)
Inderdaad een prima machine. De mijne (weliswaar iets ander model) doet het na dertig jaar dienst nog steeds uitstekend (helaas :oops:), doch wordt alleen nog als afkortzaag gebruikt. (wegens geen spouwmes meer).
 

Omsels

Actieve deelnemer
6 nov 2019
42
2
Pfoe, als het voor mij niet bijna 3 uur rijden was geweest had ik wel interesse gehad, helaas :(
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.