DEWALT DWE7492

Yochi

Nieuw lid
15 jan 2024
3
0
Linter
Ik wil me een DEWALT DWE 7492 aanschaffen. Ik heb al heel wat tijd gespendeerd aan opzoekwerk en de 2 negatieve punten die ik kan vinden zijn de softstart en de Miter Gauge (Ik denk dat dit de verstekmeter is ?) Welke 2 accesoires zou ik me aanschaffen om die zwakke punten te verhelpen ? Of is dit niet mogelijk ?
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Voor beiden is genoeg geschreven en als je de zoekfunctie gebruikt, vind je alles wat je weten wilt.
Groeten van een tevreden 7492 gebruiker (Inclusief softstart en miter gauge)
Persoonlijk vind ik de afzuig slecht en heb ik me vergist in het inklapbare verrijdbare onderstel dat veel ruimte in beslag neemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: elzenmaa

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik wil me een DEWALT DWE 7492 aanschaffen. Ik heb al heel wat tijd gespendeerd aan opzoekwerk en de 2 negatieve punten die ik kan vinden zijn de softstart en de Miter Gauge (Ik denk dat dit de verstekmeter is ?) Welke 2 accesoires zou ik me aanschaffen om die zwakke punten te verhelpen ? Of is dit niet mogelijk ?
Er circuleren op Youtube filmpjes over het installeren van een softstart en er zijn voldoende aftermarket afkortgeleiders beschikbaar, in China of anderszins. Wat Jan zegt, er staat hier al erg veel over geschreven en op youtube kan je zoeken naar beide onderwerpen voor reviews e.d.
 

Droeloe

Nieuw lid
25 okt 2022
15
4
NL
Voor beiden is genoeg geschreven en als je de zoekfunctie gebruikt, vind je alles wat je weten wilt.
Groeten van een tevreden 7492 gebruiker (Inclusief softstart en miter gauge)
Persoonlijk vind ik de afzuig slecht en heb ik me vergist in het inklapbare verrijdbare onderstel dat veel ruimte in beslag neemt.
Ik had begrepen dat de stofafzuiging juist in orde was, indien je de splitter erbij hebt op de stofzuiger. Klopt dit niet?
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
 

Yochi

Nieuw lid
15 jan 2024
3
0
Linter
Voor beiden is genoeg geschreven en als je de zoekfunctie gebruikt, vind je alles wat je weten wilt.
Groeten van een tevreden 7492 gebruiker (Inclusief softstart en miter gauge)
Persoonlijk vind ik de afzuig slecht en heb ik me vergist in het inklapbare verrijdbare onderstel dat veel ruimte in beslag neemt.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht


Ik moet wel zeggen dat de Incra destijds een flink stuk goedkoper was (€90). Er zijn voldoende Chinese alternatieven. Gebruik ajb de zoekfunctie, youtube en google, er is zo vreselijk veel over te vinden, voorkauwen gaat je ook niet helpen in het maken van een overwogen keuze
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
begrijp niet dat er zoveel zijn die een probleem maken bij het starten van de machine , ik heb er niks aan verandert zou niet weten waarom .
de miter gauge daar heb ik wel een ander voor bijgekocht en dat is deze geworden
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.119
518
Moordrecht
Ik heb er geen probleem mee, ik denk wel dat het het behoud van je machine is en dit klinkt en voelt echt een flink stuk vriendelijker. Een uurtje werk en 25 euro schenkt wat meer comfort..
 

Blazer

Actieve deelnemer
20 jun 2021
111
13
Haacht
Ja , zou kunnen dat het beter is voor de levensduur van de machine , maar dan vind ik het spijtig dat dit niet standaard ingebouwd zit .
Misschien doe ik het toch wel eens , voor de prijs moet je het niet laten uiteraard .
Groeten Marc
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.