Deurbel verplaatsen, wat te doen met het gat?

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Goedendag vrienden, hoe gaat het.

Er is wat voorgevallen bij mijn huis door ongewenste lieden, dat me heeft doen besluiten om een deurbel camera te kopen.
Ik ga over een poosje op vakantie, en ik wil me niet telkens zorgen maken.

Nu heb ik een leuke doorbelcamera gekocht die ik aansluit in m'n meterkast.
Tot zover geen probleem.

Ik zit alleen met het volgende, ik ga m'n deurbel verplaatsen van de ene kant kozijn, naar de andere.
Ik zit dan met 2 draadjes die eruit hangen.
Omdat ik niet weet wat de toekomst mij brengt wil ik (nog ) niet definitief afsluiten..
weten jullie een net idee om het gat op te vullen, met de intentie dat hij ooit weer open kan mocht ik het willen?

Over 2 week komt mijn schilder om de onderzijde te schilderen, dus als het afsteekt, kan het mooi in de kleur, of wat netste is.


Alvast bedankt.

Gr Danny
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.707
2.571
Gaanderen
Wat belangrijk is zijn de draadjes. Hier moet je weer vrij eenvoudig bijkomen. Dus als je ze van de andere kant kan terugtrekken prima. Kom je daar niet bij (zonder schade) dan kun je ze in elkaar draaien, iets terugduwen en daarna een houtenprop erin slaan. Anders wc papier erop (propje) en dicht plamuren.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Als je er mogelijk later nog bij wilt kunnen, zou ik er een afdekplaatje op schroeven, bijvoorbeeld een 3D-geprint kunststof of een aluminium stripje met dezelfde afmetingen als de huidige bel. En dan dit in dezelfde of juist afstekende kleur schilderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Danny1984

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.074
395
prop kan primma enven opmeten waar deze zit en in de meterkst bij de beltrafo schrijven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.