Het is ook wel leuk om hier wat te delen van de talloze gesprekken die we gevoerd hebben met van alles en iedereen. Van het oude bestuur namen we ook een adressenbestand over, waar geen email van bekend was. Wij hebben deze mensen keurig een brief gestuurd en een flink aantal reageerde ook. Maar de leukste reactie was een handgeschreven brief. Van een meneer Heyt uit het oosten van het land. Hij schreef dat hij altijd met plezier op de Open Dag Hout had gestaan en dit jaar graag weer wilde komen, maar hij had geen computer. Gelukkig wel telefoon en we hebben een alleraardigst telefoongesprek gehad. Meneer Heyt maakt in zijn vrije tijd speelgoed, treintjes etc en verkoopt die op beurzen als de ODH. Dat doet hij ook al jaren, want meneer Heyt is al 85 jaar. Ik heb hem van harte uitgenodigd voor zijn waarschijnlijk laatste ODH, want hij is ooit in Zutphen begonnen en wil ook graag in Zutphen eindigen.
Ik zou willen dat jullie allemaal op je 85e nog de energie hebt om met zelfgemaakt houten speelgoed op de Open Dag Hout te staan
.
jaap
Ik zou willen dat jullie allemaal op je 85e nog de energie hebt om met zelfgemaakt houten speelgoed op de Open Dag Hout te staan
jaap