De Vlaamse Houtsnijdersgilde

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
282
116
Wetteren, Belgie
De website is inderdaad niet meer te bereiken en het domein is beschikbaar. Met andere woorden: de gilde heeft er, althans op internet, de brui aan gegeven. Ik vond een oud artikel (2011) in de krant Het Nieuwsblad:
Houtsnijdersgilde al 20 jaar met hamer en beitel
Er staat een adres en (oud) telefoonnummer in van een contactpersoon:
Luc Van Damme, Blakstraat 60 te Eeklo (09-377.86.38)
 

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
De website is inderdaad niet meer te bereiken en het domein is beschikbaar. Met andere woorden: de gilde heeft er, althans op internet, de brui aan gegeven. Ik vond een oud artikel (2011) in de krant Het Nieuwsblad:
Houtsnijdersgilde al 20 jaar met hamer en beitel
Er staat een adres en (oud) telefoonnummer in van een contactpersoon:
Luc Van Damme, Blakstraat 60 te Eeklo (09-377.86.38)
Bedankt voor de reactie.
Ik zag dat artikel ook. Ik heb begin dit jaar hun website nog bezocht....ik vind het een beetje raar dat deze nu niet meer bestaat. Ik vind ook geen verdere informatie over het stoppen van de gilde ofzo....
Groetjes
 

machi

Actieve deelnemer
5 feb 2023
29
1
Bredene België
Update: antwoord op mijn mail naar de gilde

Dag Marc,
De houtsnijdersgilde bestaat zeker nog. We hadden problemen met de servers van onze website.
Opeens was onze website verdwenen en waren we alle data kwijt.
We zijn reeds gestart met een nieuwe site bij een andere server, de domeinnaam blijft onveranderd: www.vlaamsehoutsnijders.be
Zo weten we dat de gilde nog altijd bestaat!
Groetjes
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.