Compacte vlak/vandiktebank gezocht

Bond

Actieve deelnemer
23 sep 2017
51
1
Zoals de titel al luid ben ik op zoek naar een nette vlak/vandikte bank. Mijn voorkeur gaat uit naar een INCA, kity of elektra beckum.
Niet geheel onbelangrijk, op 230v

Inmiddels al bekend met de huidige MP exemplaren. Ik ben niet opzoek naar een opknapper of 1 met defecten. Ik geef liever een 100 of wat meer uit voor een net exemplaar dan de rommel van een ander;).

Het zou mooi zijn als een forumlid een goed/net bankje heeft staan en er evt vanaf wil. Scheppach heb ik al gehad, zoek een net wat verfijnder type.

Ben zelf woonachtig in de buurt van Zwolle, wil er best wat voor rijden maar onderin Limburg wordt me te gek b.v:)
Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:

peter vh

Actieve deelnemer
1 jun 2015
239
77
Ik werk zelf met een blauwe EB.perfecte machine en op 0,1mm nauwkeurig,let wel op de rubberen doorvoerrol bij deze EB.machines op MP.vaak zijn ze slecht deze rol kost ongeveer 40 Euro incl.verzk.bij vd.Kruis Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:

Bond

Actieve deelnemer
23 sep 2017
51
1
Bedankt voor de info! Maar dan moet ik er wel eerst 1tje vinden;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.